Monday 16 February 2009

Any advice from the Hikikomoris in the room?

私は最近すればいいのかずっと何を熟考している。
私はおよび同時に創造的な何かをすることを学ぶ必要があることを起こされて私が決定したあるすべてを使って、もうかる。 私はずっとひきこもりの現象で読んでいる。
私は自分自身1つのように行動し始めている。 しかしそれらとは違って、それらは在庫の専門家でありがちで、私がaの間、証券取引は学生を壊した。
それをする方法をそれでもやはり、私は自分自身学ぶことを望む。 だれでも私を手助けしたいと思うか。

ひどい翻訳ものための謝罪。
私はだれでも私が学ぶのを助けたいと思えば日本語を学ぶことを望む。

I have been pondering what to do lately. With all that has happened I have decided that I need to learn to do something creative and at the same time, lucrative.

I have been reading up on the phenomenon of Hikikomoris. I turns out that I'm beginning to act like one, myself.

Unlike them though, they tend to be experts in stocks and the securities exchange while I am a broke student.

Having said that, I would like to learn how to do it myself. Advice from my brethren, anyone?

No comments: